The Life!

Sometimes it fucking good and sometimes fucking hard!

Ja, long time no seeeeeeee!
Sorry för det! eller inte..

Uppdate: Har flyttat in till Ystad i mitt egna place! Liten etta mitt i mysiga ystad, kan inte bli bättre!
Jobbar på Max Hamburger restaurang samtidigt som jag fortfarande tillbringar fredagar och lördagar på Tonys Blommor! :)

Just idag har jag bara sovit bort hela dagen, blev ingen sömn då jag jobbade 20-05 igår på max och låg inte i sängen förrens vid 06.00....
Igår var en sån dag, ville bara gråta och skrika å hånskratta samtidigt! And who knows, kanske skulle gjort det för idag mår jag inte ett piss bättre! Jag menar, hade nog inte mått sämre om jag hade gjort det!

Så idag belönade jag mig två nya klänningar och ett par snygga fest skor från Nelly, har sagt det innan och säger det igen, jag fyndar alltid där :) Ska vara mega snygg när mina fina vänner kommer på lördag för middag och inflyttningsfest!

Nu ska jag klä på mig och ta tag i mitt liv, jobb på maaax väntar, stängning med fina zandra ikväll!

Haj po er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0