Vissa verkar inte förstå att detta inte är en charterresa, utan något mycket viktigare!

GODMORGON :D

Har sovigt sååå länge inatt, Somnade efter min yoggi till mamma mia! Måste varigt riktigt trött då det är en av mina favorit filmer. Vaknade vid två och märkte det, gick upp och tog av sminket och borstade tänderna!
-För att sen vakna av att det hörs som några bråkar i huset, men efter att ha legat och lyssnat så va det nog bara några som sparkade fotboll på väggarna där nere... Hörde som erik och filip i vår klass, och paul, vår kontaktperson, och några andra! Men kan också ha inbillat mig... haha

FRUKOST NU! pussssi!

pssss. idag ska jag och simma på gymmet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0