vilken dag är det idag.... ??

yes, helt förvirrad!

Söte sitter bredvig mig och läser till nicolas prov på kapitel 5 som vi har imorgon! Känner mig faktist säker på det ämnet så skall testa mig imorgon och se :)
Fick inte svara på så mycket frågor idag för nicola tyckte redan att jag kunde det, haha!

Så istället har jag jobbat på mitt cv! Fick tillbaka det idag och det är !!!!!!!!!!!! aaah, dåligt! eller jag inte dåligt! Det står allt man behöver veta. Min längd, vikt, ålder, mina språk och skola samt tidigare jobb. Det kan man väl göra själv? hahah! men nu börjar det blir något iallafall :)

Blev en kokt majs till middag idag, haha! Var inte så hungrig då jag och Sofia åt buffe efter vi tränade på lunchen idag :) (yes, 30min på löbandet, svetten droppade!!!)

Ja, och nu har de flyttat vår dag att göra slutprovet på! den 24april, ALLTSÅ en lördag! haha.
-Blir inte så förvånad längre...

Nu ska jag göra mig redo för sängen och kolla på någon bra film! vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0