SNÖ I BARCELONA!!!

Detta trodde jag aldrig att jag skulle behöva säga, men idag har vi haft snöstorm, I SPANIEN!!!!
Sjukaste på länge, helt vitt och hur stora snö flingor som kom fallandes...
Synd att min kamera inte va med idag bara!
(inte konstigt att man är förkyld här, 22grader i lördes, och nu vad? jo snöstorm!)

IALLFALL, så har jag varigt väldigt hurtig! Gick och köpte mig ett gymkort idag!
Gick en stund på löpbandet innan jag hoppade i bassängen för en timmes vattengympa!
Känner mig ganska slut i kroppen (med tankte på när sista gången jag tränade var?!?)
Det mest positiva är att de har body pump där! misssss it! Skall bara få koll på hur allt funkar där först!
(och köpa mig en badmössa :O ) va tvungen att låna en idag... HAHA!

NÄ, skulle behöva sova, men min rumskompis och sandra ska ut ikväll = hög musik!
Så skall lägga mig och läsa igenom medicinen till imorgon!
Och försöka vila, skall ju fotograferas imorgon med min nya outfit! Kavaj, skjorta, penn kjol... till cv:t då! :)

GODNATT ALLA! (käns tungt att säga, i något så nära våriga sverige, medans vi har snööö:( )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0