snart måndag igen...

Ja, då har snart hela söndagen också gått!
-Har riktigt njutigt av denna helgen! Det har gjort mig gott :)


-Igår blev det somsagt pizza och en öl tsm med Sofia, Sandra och Susanne, sandras mamma!
Sååå gott! (dock blev det en liten omväg dit då jag TRODDE att jag hittade dit... Åt nämligen där med tommy och viktor när de va här...) Men, vi hittade :)


Idag har jag suttigt med näsan och pluggat nästan hela dagen.... medicine! käns som det aldrig tar slut..
Hoppas det sitter där nu iallfall :)

Idag kom även en ny tjej som ska bo här! -ni kanske tror att det är hur många som hellst i vår lägenhet nu, men så är det inte! Innan nästa kommer flyttar en annan ut. Så nu hoppas vi på att hon stannar :)

Back to the manual... (och min färska annanas!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0