SHOPPING!

Idag  är det lördag, wiiie! igår gick jag och la mig runt tolv, efter en mkt lugn kväll nere hos tjejorna under oss!
-Dock vaknade jag imorse av att Sofia skriker desperat på sin mamma och tittar på mig...
Jag kollar på henne och tänker vad händer, haha. Hon stänger ögonen och öppnar de igen, Sen va det inte mer med det,
Men imorse så sa hon - Helt ärligt, du låg och stirrade på mig imorse.
Konstigt Sofia, du skriker efter din mamma? hahahah! (vilket hon inte kommer ihåg...)

NU: Shopping! - Måste hitta min intervju outfit! (och kanske något annat) - Har varigt duktig och hållt i pengarna här ju:D

Vvi hööööööööörs alla! ( Skall ju bara säga att solen steker därute! På med sommarskorna, chek! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0