Påsklov!

Nu har jag inte i uppdaterat på ett tag, närmare bestämmt sen i fredes!!
Men ni behöver inte oroa er, mitt internett tog bara slut och jag har varigt för lat för att gå de få meterna över gatan och ladda på det! haha

Helgen har varigt såå bra! fredagen och lördagen steeeek med massa sol! +35grader i solen på lördagen!
I lördes firade vi även att vi har fått påsklov och drog ut och dansade på otozutz!

Söndagen blev det också mys på ballkongen, solen stekte inte men vi blev bruna ändå :)
Började med att tatiana och jacline kom ner till mig (var själv vaken efter inte kunnat sommna efter jag städat lägenheten) och drack rosevin! Sen kom det fler och fler efterhand då de vaknat! Sååå mysigt vi hade det! & skoj!

Idag tog jag sovmorgon till tolv sen kollade jag och zaina, hon sov över på vår soffa, på shrek och åt godis till frukost! haha! Kom att tänka på att vi alltid brukar köpa vars en STOR godispåse hemma när det är påsk och bara äta, så va ju bara tvungen :)
Sen har vi bara slappat, skrivigt lite på mitt persoliga brev ocn nu letar vi bikinis på victoria's secret s hemsida! får se sen kanske!!

Ikväll ska fian bjuda på kött och potatis till mig och Lovisa!
Mysigt! Är ju bara vi här nu när sandra och hanna åkt hem till sverige under lovet!

SE YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0