huvud och fötter bankar, men jag ger mig inte!

Ja, då blev det lite nytt idag med :) hihi
En skjorta från Zara som jag tittat på ända som vi kom hit typ,
En typ småblommig blus och en kjol från andra Zara, -Ja, det ligger typ sådär 6 olika sara på ett område på 200-300m, haha! vi gillar't ;)
Min moster är klok hon, so what om man shoppar mycket och får lite övervikt... Det är ju värt det!

Nä, Mai väntar nedanför, ska få fixat mina naglar innan jag sticker hem :)
Pussssssssssssssssssssssssssssss!

Kommentarer
Postat av: Nelly

svar: Japp, snygga är de. Har faktiskt testa några gånger att göra egna men lite svårt är det. Men man får nog ta att pröva igen eftersom utbudet är dåligt:)

2010-03-16 @ 09:19:34
URL: http://nellyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0