Don't take it personal!

Skolan idag gick bra, dock var det jag den ända som va vaken imorse och gick till skolan i tid! Kändes som jag var helt på fel spår, men icke! Det var de andra som var det! De var nog rädda för pilotens prov, som inte alls var som han så, utan vi gjorde det gemensamt, och plus att det var ett gammalt slutprov! Kändes bra :)

NU: musiken dånar från sofias data och alla fixar och donar för att gå ut och dansa idag, men jag skall spara på klackarna och ligga och mysa i min säng ( som igår blev dubbelsäng, delad med fian såklart!)
Käkade på mc donald idag efter skolan och passade på att köpa hem deras youghurt med jordgubbar och blåbär som slutades säljas i sverige för hur länge som helst...
-Så, till kylen nu!

Godnatt alla! Vi hörs kanske imorgon (om jag kan tänka mig att slita mig från pluggandet.. ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0