Viernes!

Na jag ar inte trott, na mina ogonlock stanger sig inte hela tiden, jag jaspar inte hela tiden... NAAA!
For vi har ju bara sovigt max tre timmar inatt!

Ja, ni laste ratt! Men sa vart det va!
8 tjejer, alla fran kursen, satt och tog det lungt och taggade upp till fest pa opium, som ligger nere vid stranden.
Och fest blev det! Val utanfor motte vi upp jc (uttalas jay z) Lovisas kompis som tydligen ager en massa andra rika barer...
Blev gratis intrade och upp i vippen direkt med gratis dricka (fortfarande verkar de bara dricka redbull vodka)
Massa goda frukt bitar till det ocksa:) Vi trivdes... hihi!
Lite senare, nar alla typ va pa dansgolvet utom jag och lovisa, sa blev det champange och jordgubbar, we were in heaven! :)

Blev chokad over hur bra vi klarade skolan idag!
Meeen noo way att det kommer handa igen! Sa bli inte oroliga nu mamma och pappa ;) Jag skoter mig! Prommes!

Nu har vi slutat, sitter kvar i bibloteket nu och surfar lite innan vi skall hem och sova!
Sen blir det att besoka maj tva vaningar ner for att bygga pa naglerna! har alltid velat gora det! Och hon tar 30euro, hemma kostar det dubbelt sa mkt:)

Trodde det va allt men gissa vad.... Var safty box ar verkligen safty, den gar inte ens att oppna langre! HAHA. Har ty gatt i baklas! tpiskt, dar ar liksom bade min och sofias svenska mobil, pengar och kort och sofias braiga kamera + lite av sandras saker...
Pratade de med de fran feelgoods apartmens och tydligen skall man kunna oppna det med en kod jag fick. HOPPAS det funkar, annars har vi no money! haha!

Och igar kom den nya tjejen! Stackars henne som kom hem till en lagenhet i kaos! Kvallen innan lagade vi middag och aven mat till skolan, och alla blev trotta efter det och sket i att diska, pa morgonen blev det varre nar alla fem skulle gora frukost och ingen tankte pa att stada. Pinasmt nar vi oppnar dorren och ser massa vaskor! yes! hon hade bara lamnat det dar och gatt igen... haha!
Snacka om att vi fick turbo stada!
Stackars hennes kompis som bor i nagon av de andra lagenheterna, pa flygplatsen blev hon bestulen pa sin handvaska, Ni vet, kamera, mobil, pass, pengar (lagenhetsavgift+depositionsavgift, som skall lamnas innan man gar in i lagenheten), bankkort and soooo on!

Na, way to long to even read! Enjoy! I hope you do! ADIOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0