oplanerat =bast!

allt blir inte som planerat, inte igar iallfall!
Istallet far springrunda blev det konsumerande av drinkar med tjejerna i var lagenhet och mike!
Senare blev det apollo som korde nasty monday! Sa sjukt bra det va! Sa mkt folk ocksa! Roligt va det!
Kanske inte for alla, fyra stycken valde att inte ga in och akte pa annat, tyvarr blev en ranad och slagen... Men inget allvarligt! Jag har slutat att ta med vaska ut pa stallen och sa, bara nar det behovs! Kans mycket sakrare att ha allt i jackan!

Men nu har jag lovat mig sjalv att bara festa pa helger :) Skoj hade jag, men lite somn och mycket sitta still i skolan ar inte sa skoj! Men det gick :) Tur vi hade roliga sonja nu pa eftermiddagen! Hon ar sa cool! Ni skulle traffat henne:)

Na nu skall jag hem, och ta en powernapp, sen blir det att lasa igenom vad vi gjort idag:) vill inte komma efter....
Hors kanske senare ikvall! KRAM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0