Lakarundersokningen klar...

... och 120euro fattigare!
YES, imorse va det lakarundersokning som gallde, ingen dricka eller mat och inget toabesok!
Va inte klara forrens kl ett... puuuh! Blev en stor hamburgare pa det!
Fick lamna blod och ta ekg och gora horsel och syntest!
Hoppas allt var okej:) Far svar om nagon vecka!

Sitter i skolan nu, (med en caffe i min hand) har precis varit lunch sa har inte hunnit ha nagon lektion inu. Blir psykoligi sen iallfall!

Na, nu skall jag dricka upp mitt cafe och sen ga till lektionen! Borjar om fyra min! haha :D

Kommentarer
Postat av: vi på soldaten

Skönt att undersökningen är gjord. Men jag tror ej du behöver vara orolig du är säkert frisk. Kram mamma

2010-01-18 @ 19:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0