I Barcelona!

Hej alla mina vanner!
Igar landade vi i Barcelona, vilken kansla!

Akte direkt till var lagenhet med manga andra som ocksa skulle ga kursen, mkt trevligt folk, mest tjejer, forvanade? haha
Lagenheten var langt over forvantan fiiiin! kommer stormtrivas!
Vi va igar fyra tjejer, precis kom en till och ikvall kommer den sista!
Sofia och jag delar rum, dubbelsang med manga gaderober och egen toa och dusch, kan det bli battre? niiix!

Om en stund skall vi ta metron (tunnelbanan) in lite mer centralt, tar bara nagra min!
Skall da skaffa mig ett spanskt kontantkort och sofia och jag skall aven kopa ett kontant bredband, sa vi kan ha internett pa rummet, (just nu befinner vi oss pa ett internettcafe precis over gatan!)

Sa fort vi fatt ratt pa internettet kommer det sakert in nagra bilder pa var stora och fin fina lagenhet!
Skall forsoka att uppdatera sa ofta som mojligt:) sa ni kan folja var spannande resa har!

pssst, vill bara saga att imorse kunde jag och sofia sitta i mjukis klader pa varan balkong, utan att frysa! Solen tittade aven fram, sa skont! Da rummet ar ganska kallt, eller va igar da dar inte hade varit nagon varme pa! Sov i mjukisklader, och stackaren sofia hade till och med vantar! haha

Nu tickar pengarna... Bast att borja avsluta!
MAAAAAAAAAAANGA STORA Barcelonakramar!!!!

(Tack mormor och morfar for ert fina sms! Saknar er med! Kram Kram!)

Kommentarer
Postat av: Ida

heej candy! Hoppas allt är bra, kommer sakna er sjukt mkt! Ppusspuss Ida

2010-01-09 @ 17:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0