I <3 BARCA!

Dagens roligaste: Sofia sitter mitt emot mig i sangen nar vi ater och helt plotsligt snyter hon sig i hennes mammas tjocktroja hon har pa sig! Efter det sager hon: Vi maste ju spara pa toa papper!


 IGAR BLEV DET PARTY! har verkar det som om det anda bartendrarna kan gora ar vodka och redbull, inte ens det! De ger en ett glas med halften vodka och staller en redbull bredvid! haha! Sen far man sjalv leka bartender! Fast pa andra sidan! :D

Sa vi va hemma vid sju, jag och zeina, som delar lagenhet med oss, de andra akte hem en timme tidigare!
Tog laaaaang sovmorgon och har slappat helda dagen tills for nagon timme sen da jag och sofia bestamde oss for att storhandla massa mat, for hela 50 euro, pengarna gar snabbt...
Och pa kuppen gick vi vilse vid metron, sa manga linjer och konstiga ord! Maste namligen byta metro en gang... Men nu skall vi nog hitta, efterlyser en karta med sant verkar inte finnas i spaninen, det heller! :D

Mkt att vanja sig till och andra, tex ater man inte middag forrens vid 9 - 10 pa kvallen, resturangerna serverar inte alla ratter forrens da typ...
Och att halla i vaskan ar ett maste har!
Och man vagar knappt titta pa manniskor i deras ogon! Speciellt inte killar/man, da tror de att man flortar med de! hahahah

Maste ju saga att vadret ar riktigt behagligt! Sol och varjacka! kan inte bli battre! Pa kvallarna blir det dock lite kyligt! men inte som nar vi lamnade sverige...

Na, nu ar snart tiden slut pa datan, igen... Sa maste avsluta!
Pusssss pa er alla mina vanner, saknar redan alla! Pussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0