hemlangtan, besviken & ledsen...

HOLA!
Hoppas ni dar hemma overlever kylan och snon! ar sa glad att jag ar i ett lite varmare barcelona :)

Igar lagade snalla sofia jaaaattegod tacopaj! Sa gott!

Idag ar jag pa lite depp humor :(
Lagenheten va uppochner vand nar jqag vaknade imorse, irritations moment nr1.
Och sa saknar jag alla dar hemma, familjen.. (fats vi alltid brakar, saknar tryggheten) Kom en liten tar nar jag va sjalv pa toan...
Nar vi kom till skolan berattade var kontaktperson att ingen skall flytta upp till oss utan att vi tre skall omplaneras, var lagenhet har for manga lediga sangar efter de andra flyttar, sa de skall dela upp oss i andra lagenheter, kanske pa en annan plats ocksa, for att dar finns lediga sangar... Vi som har kommit varandra sa nara..

Sa just nu, skolan ar slut, sa sitter vi och letar egen lagenhet! Sa det sa!
Kommer bli billigare hyra och vi slipper vara sa manga!
Snalla Tatiana, som ar fran spanien fran borjan skall ocksa flytta med mig, sandra och sofia! Kans tryggt! Kommer blu sa mycket battre an som vi bor nu! Riktigt snalla tjejer jag pratar om ocksa :)

Na, nu skall jag hjalpa de andra lite :) se om jag ar till nagon nytta, HIHI!


Saknar alla dar hemma! pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0