Godnatt!

Hej! Vi har det jatte bra har!
Kom precis fran valkomsfesten! va nog en av de som gick forst! Men imorgon borjar skolan och vi vill va pigga da:) Folket har som skall ga kursen verkar alla jatte snalla! Hoppas det haller i sig ocksa bara! Gruppen ar valdigt blandad.. Kommer nog bli jatte bra! Spand over morgondagen! Nu borjar det pa riktigt har nere!

Igar blev det bara film och mys med min sota rumskompis Sofia!
Tittade film och kakade klementiner! mums!
Somnade vid halv ett, och gissa nar vi vaknade? sa ju att vi skulle upp tidigt och ga en lang promenad till stranden, men icke! Halv tva tittar jag pa klockan, och det va inte ens ljust i varat rum! De hade tydligen dragit ner nagot utifran var balkong som satt pa fonstret sa det va helt svart i rummet! haha, lite lurad man blev av det!
Men som vi sa, behovde nog somnen! Sa nu ar vi riktigt pigga!

Tog snabbt pa oss lite traningsklader, jag satte pa mig mina nya nike skor, saaa skona, och gick bara rakt ner fran vara gata, mot stranden! Men efter att ha hittat x antal parker och ingen strand borjade vi nastan ge upp, da vi ser havet! NAJS! tog ju bara en timme! hahaha!
Va jatte fint dar! massa fina resturanger och klubbar! Langtar tills det blir lite varmare sa man kan steka lite dar nere! Tog aven massa fina bilder, men de ar pa sofias kamera och data! och eftersom vi inte hittat var man laddar internettet sa far det vanta! Imorgon skall iallfalla Emelie folja med oss dit vi kopte det och hora riktigt sakert var man kan ladda det! Sa hoppas det loser sig da iallafall!

Nu borjar jag faktist bli trott, fast jag har 13timmars somn med mig och tva drinkar i kroppen! Sa skall borja avsluta har och sticka upp pa rummet sen! Skooont! Klockan ar anda kvart over elva nu!

SVERIGE, vi hors! Pussssss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss på dig. Lycka till i dag. Kram mamma

2010-01-11 @ 06:59:05
Postat av: Elin

Hej Tessan!

Det låter verkligen som att ni har det toppen! Men ni får ju inte sova bort er tid i Barca...ställ klockan =) hahaha...nej nu ska jag powerwalka till jobbet, ha det nu riktigt bra första dagen i skolan så höres vi säkert snart =) Kram på dej

2010-01-11 @ 09:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0