fredag - sol - valkomsparty!

Kan det bli battre? NOO WAY!

Denna veckan har gatt hur snabbt som helst! Kommer ihag nar jag ironskt och fnittrande viskade i zeinas ora, i mandes, att nu ar det snart helg! haha, Kan som det va i formiddes! wierd!

Tack mammi for smset igar, och pappi! Provet gick jatte bra! Bara tva fel, wiiiie :) Fast jag och Sofia hjalptes at lite, hihi! Men har fatt tillbaka provet och pa tisdag eller onsdag, (beror pa nar han skall flyga och kan undervisa) skall vi fa samma prov, med mer fragor:) och da skall jag kunna allt! Rattade marks prov och kunde inte hitta ett andra fel, blev sa impad! Satt till och med och forsokte hitta fel, men nix! Fast han har ju pluggat nagon kurs med basic avioton innan, sa det ar ju ett stort forsprang!

Forresten sa kanske mark skall flytta upp till mig sandra och sofia nar de andra sticker! Han bor bara en eller tva vaningar under oss, men trivs tydligen inte! Kan bli lite skoj med blandad grupp ju:)

Nu maste ni bli avundsjuka! Idag pa lunchen satt vi och solade oss, saaaaaa underbart! det ar bara slutet pa januari, och ni har runt - grader och sno! och vi gar i bara en tunn jacka och ballerina skor:) iiih, jag trivs!

Na, nu skall jag och mina fina ballerina skor (som jag kopt har, svarta med massa typ "kjedjor" runt vristen, 16euro! (avis igen ;))) och sofia saklart, ga hem och vila innan det blir valkomsparty pa zolo (en ganska nyoppnad nattklubb) for den nast sista gruppen! Behover nog sova en stund innan, pluggandet och att sitta konsentrerad en hel dag tar musten ur en! Somnar direkt nar jag lagger huvudet pa kudden om kvallarna! Aven om jag forsoker lasa en vanlig bok! Skont faktist!

HEEEJDA! Trevlig helg alla! :)

Kommentarer
Postat av: vi på soldatvägen

ja här är det kallt, vi går inte i ballerina skor, vi går i våra stövlar!!Hoppas du får en trevlig helg! Krammmmmm

2010-01-22 @ 18:37:41
Postat av: TONYS!!!

Tessan???? Är du vaken? Hur har helgen varit? Vi har REA nu och vi har sålt massor!! YIPPIE Nytt PFG och nya saker kommer hela tiden Vilket drag!!!Kramar från oss på Tonys

2010-01-25 @ 10:14:59
Postat av: terese

ja mamma, det ar ballerina som galler, tyvarr inte idag, regnar och ar kallt :(



NAA vad fusk! jag vill ocksa!!!!

Nar vi va ute och sprang for nagon dag sen sprang vi forbi en interflorabutik... Inget att satta ett kryss i taket for precis :P

/ Terese

2010-01-25 @ 14:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0