Forsta skoldagen...

Skall inte bli sa lang nu,
Skall bara saga att forsta skoldagen ar over! Skont!
Kanner mig inte riktigt trygg bara, ar nog pga av spraket och allt det nya. Lite laskigt.
Det ar valdigt fa som forstar engelska och vart man an ska sa ser allt lika dant ut!
Ser sa mkt fram emot spansklektionen imorgon, och de kommande dagarna! Aven om det ar tva till tre timmar i rad...

Just nu fordriver jag bara tiden medans jag vantar pa att sofia skall bli klar med mitt usb med massa bilder pa...
Kanske ni far se nagon nu, annars far jag vanta och ta det nagon annan dag...
Nagra har nog kommit pa hennes facebook, skall se om jag kan ta nagra dar ifran och visa er!

BarcelonaKram!



Fran flygplanet!



Vart vardagsrum! precis till hoger star ett stort bord med massa stolar!




Mitt och sofias rum. Dock skall dar in en tjej till sa nu star har tre sangar inne, som i ett u. Men denhar andra tjejen har inte kommit annu, sa vi vantar fortfarande pa vad som ska handa!



Badrummet + ett badkar/dusch till hoger.
Detta ar tsm med vart sovrum, (ja, en dorr emellan saklart!)

SA! :D nu ser ni allafalla hur vi bor!


Kommentarer
Postat av: Elin

DET SER NAJS UT TJEJER!!!!!

2010-01-12 @ 09:33:27
Postat av: Din bästa kusin

Där kommer jag ju att stormtrvias :)

2010-01-12 @ 16:47:02
Postat av: terese!

visst ar det najs elin:) synd det bara sag ut sa de forsta timmarna! hahaha!



Robin, anatar att det ar du, NAR KOMMER NI?:D

2010-01-12 @ 23:11:01
Postat av: Robin

Vet ifan ännu :) Martin och Freddi har kollat igenom lite när barca spelar. Så vi får se, är där plats att sova hos er? Eller vi ska fixa hotell?

2010-01-15 @ 11:56:20
Postat av: Terese

okej:)

Men vi vill nog ocksa hanga med och se fotboll isafall, sa boka inte biljetter utan att kolla med oss forst? sa kanske vi kan sa vi sitter tsm?!

Dar skall vara plats till tva i en baddsoffa, men inget jag rekomenderar! Vi ar redan sex stycken i lagenheten och baddsoffan ar andra sittstallet utom matbordet:P

Men min kontaktperson har nr till olika billiga och sakra hotell! Om ni vet nar ni skall komma kan jag fixa det till er! No problemas! Vale?

2010-01-15 @ 17:23:14
Postat av: Robin

Ajja, Men det löser sig ;) Det hade varit schysst! Jag ska se med dem andra. Själv har jag lite dåligt med cash nu efter 2 skidsemestrar :P Men jag ska se vad jag kan ordna. Ni har det bra ja? :) Jag hör av mig när jag vet mer. Vale?

2010-02-02 @ 16:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0