...

Jaaa, da va helgen over!
I fredes va det juvalkomsparty som jag sa, pa zolo! Efter det va vi nagra som drog till bickini, konstigt stalle! Men shit vad vi dansade, sa mycket att kl tre drog vi hem och sov, eller sov och sov, filip fick for sig att vi skulle kolla film och kom upp till oss, men tror jag somnade efter fem sek! haha!

I lordes blev det turistande! Tog metron till ett kopcenter, maramagnum! Dar bredvid lag ett av europas storsta aquarium! Men som jag sa va det igen hojdare!
Istallet gick vi tillbaka till shoppingcentret!
Blev en liten praktisk (och blommig:)) bors, ett lappglans och nagra vykort :)

Val hemma blev det lite plugg.. mycket lite :P
Sen i sondes tog vi sovmorgon och stannade inne hela dagen :) Pluggade och tittade film! Mysigt :)

JAA, har ju glomt beratta att vi far tvattat och stadat en gang i veckan! och alla lamnade sin tvatt i onsdes i vars en pase med vart namn pa! I torsdes fick vi tillbaka allt i en pase! ( vi va fem som lamade ivag saker!) Av strumpor fran 14dagar, fick vi tillbaka vars tre par... tva trosor som ar mina och lite andra fran de andra ar ocksa borta! Nu skall jag tvatta forhand, SJALV! Fick aven EN bebistrumpa pa kopet! ahaha! wierd!

Idag har det varit jatte kallt och regnat ute, tror det gor det inu faktist..
Har slutat skolan nu iallfall, provet vi hade gick inte sa bra for mig :( sa svart att veta vad alla organ och nerver och sant heter pa engelska! Skall hem och plugga pa det nu! Hoppas mamma kan skicka ner ett svenskt engelskt lexikon snart, sa man kan forsta lite battre..  Nu forstar man bara helheten. Battre an inget, men anda!

Hoppas solen kommer tillbaka snart, detta regnvader gor mig deprimerad.. :(
Nu skall jag hem och springa en runda, sa jag kan ata min efterlangtade chipspase till pluggandet :D

Lite bildregn:


En dag under var pluggtimme fick vi hundbesok :)


Plugggggg..


En av de sjukt tjocka parmarna vi fatt med allt vi skall kunna...


HAHA, har star alla och plockar bland den rena tvatten! Panik!


Ett av Barcelonas tjurfaktnings arenor, ligger vid vart blok!


Utanfor aquariumet i lor! Filip, Zeina, Carro and me :)


STOOOOR FISK! flera meter... Den va riktigt gammal, simmade i slowmotion och kunde knappt rora sig! haha

NA, tack for idag, slut for idag! vi hors alla! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0