egentid sokes!

Sa ja, en hel dag i skolan slut... puuuh!
Piloten vi har pa morgonen lar ut oss allt om planet och dets funktioner, ett tag funderade jag pa om kursen va till pilot eller flygvardinna? haha (bra for lilla kalle kanske, kan ju lara han en massa innan han skall plugga till pilot :P)
Skall ha prov pa fredag, skrev ett helt a4 med punkter vi skall kunna, hall tummarna pa fredag fm!

Spanskan gar ocksa bra, borjar ocksa dra ihop sig till prov, nasta fredag!

Sag en film pa human factor lektionen idag!
Verklighetsbaserad om ett flygplan som stortar mitt i bergen under vintern!
Funderar pa om flygvardinna va ett bra val, saaaa hemskt! De overlevde i 90dagar, de at de doda kropparna och fick varma sig pa cigaretter som nagon skulle smuggla med...
slutar med att tre stycken gar flera flera mil till narmaste "liv" och kan radda de andra!
90dagar, det ar nastan lika lange som var kurs...

Na, nu star lovisa och sofia har och hoppar, vi skall hem och byta om till traningsklader och ut och springa en runda innan vi skall ra plugga! se vad som hander nar vi kommer hem och ser chipspasen och satter oss i soffan! haha.

Forst skall jag lasa lite nyheter, vad missar man dar hemma?

SAKNAR ALLA, just nu saknar jag sangen och mitt egna rum mest!
Vi delar rum tre stycken just nu! Men tre av oss sex som bor i lagenheten har hittat annat, och kan fa tillgang till lagenheten redan nu! sa vi far se! isafall flyttar jag och sofia in i tva rummet om det kommer nya eller stannar i tre rummet om vi far ha kvar lagenheten sjalv (det sista hade varigt sa skooont!)


Kommentarer
Postat av: vi på soldatvägen

Ja vi saknar även dig! Vi håller tummarna för dig på fredag! Kram mamma

2010-01-20 @ 21:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0