8 jan!

2:a uppdateringen idag! Duktigt av mig!

Har precis kakat god middag! Jag och sofia bjod de andra tjejerna pa crab sticks sas med bacon, artor och svamp med spagetti, mumsii! Valdigt uppskattat!
Ikvall blir det lite fest pa rummet med andra tjejorna som bor i samma hus som oss! Sen blir det ett besok pa en stor nattklubb, razz ma tazz, skulle va andra stortsa i eurpoa.. Kan ju bli bra! :D

Idag fixade vi aven nu mobil och kort, andast 200kr med 120kr pa kortet, haha! sjukt billigt!
Sa alla som vill ringa eller smsa far gora det pa nya nr! Skriv bara vem det ar ifran:D Har aven kvar mitt svenska nr! 658669543 ar iallfall mitt spanska nr! Call me;)
Fixade aven internett men det va bara laddat med 15minuter, sa far fixa fler imorgon eller nagot.. Det har med att inte ha de  a a o (ja ni fattar) borjar redan bli lite jobbigt!

Kakade aven middag pa en mysig resturang, stor hamburgare for bara 50kr! Och riktigt mysigt place! Satt lagt ner pa bankar och at vid ett stort bord och dar va malningar pa vaggar och tack, Hog mysfakter!
Att ga dar bland alla mysiga (och sma) gator va hur haftigt som halst! har kommer jag trivas som bara den!
Sofia och jag pratade om att aka in dar imorgon och bara ga och mysa och fota och satta oss pa nagot litet fik! kommer bli hur bra som hellst dethar!

Vi hors sakert imorgon! Pussssssi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0