vernes

ja, da va det fredag igen, tiden gar snabbt... Som alltid!

Idag har vi haft tva prov, medicin, som jag bara fick fyra fel pa (av tio, haha!) med det lag inte hogst pa prioriteringen, for det gjorde nicolas prov!
Vi hade det precis :) 50fragor, med fyra olika svar att valja med, kandes faktist riktigt bra :) (kandes annu battra nar vi fick sluta en timme tidigare) Nu skall jag belona mig med lite shopping, safort lovisa skrivigt klar provet !
Skall se om jag kan hitta en fin och billig klanning tills ikvall :)
Jag, sofia och Lovisa skall traffa tva spanska killar som lovisa kanner, de pratar bara lite engelska, sa vi far val se hur det gar, kanske kan lara oss nagot :)

Hors kanske sen, lovisa har internett sa kan kanske lana hennes data, om jag hinner :)

Nu hoppas jag lovisa snart kommer, skall iallfall logga ut och gora mig klar sa vi kan ga direkt!
Vi hors alla! hor att det ar sno sno sno och ater sno hos er! Kor forsiktigt, och bryt inga ben ;)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0