mitt egna internett (L)

yes, idag blev det internett köp! skönt!!!
Kanske ni kan få lite mer uppdaterat! ;)
Men tror inte det! :P Skall mest ha det att kolla upp saker från boken så man förstar när man läser (HAHA)

Ja, blev ju inga semlor, finns det ens mjöl och jäst i denhär staden? jag har missat det iallafall... haha!
MEN, blev mer än en liter jordgubbar med mig hem idag, 40kr för det och fyra bananer! me like!

Nu snart skall jag laga lite mat! Har levt på tonfisk och pasta nu tre måltider i rad...
Så, nu blir det PASTA och köttfärsås, älskar pasta ( tror jag kräker på det snart...)

Kommer nog lite bilder sen! Sofia håller på att redigera de till mig! :D


Vi hörs alla! ANNARS, så ses vi den 18mars!!!!! :D Pussssi

Kommentarer
Postat av: Frida

längtar tills ni kommer hem på besök! Jag ska stå o vänta på tågstationen/flygplatsen, var ni än anländer :) Längtar efter er! (L)

2010-02-19 @ 22:38:44
Postat av: terese!

JA :D nu blev jag såååå glad :D:D:D<3

2010-02-20 @ 20:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0