miercules!

onsdag, tiden bara spriiiiinger ivag! precis som mormor sa igar, snart ar du hemma!

Skolan idag har gatt sa snabbt! Sista lektionen med sonja va sa rolig idag! Hade rollspell, om hijacking, pa flygplan da ja! Med en mentalt ofukoserad hijaker, helen, hon spelade att hon va president till var slutdestination, och hon tjatade om gin och tonic hela tiden, hotade oss med att spranga oss med hennes skarp! Jag agerade en gammal tant! Sa kul vi hade det! det slutade med en andrad slutdestination och att sonja och nicola, andra favoritlararen, agerade poliser! Bra skratt det blev dar nar nicola fragade om hon hade en bomb och vi sa ja, da vander han i dorren och sager hasta la vista, jag vill inte do! hahaha, ni skulle varigt dar :)

Som ja sa, lovade jag inget, och det blev ingen springrunda!
Igar flyttade vi ner en vaning och over pa andra sidan! = sammre utsikt med storre lagenhet!

Ja, va nog allt for idag, nu skall vi handla i mataffaren vid skolan, eller jag iallafall, vi har egen matkassa nu. Sen skall jag ta metron hem. Ikvall blir det bara plugg, pa fredag har vi tva prov, nerv system and basic aviation! puuuuuh! och pa mandag human factors! Men jag ar duktig, sa det skall nog ga bra :)

Hoppas ni inte fryser ihjal dar hemma! Puss och kram!
(och morfar, imorgon vill jag se att du vagat lamna en lite halsning har pa bloggen :) )


(saker kan kannas jobbigt, staller mig fragan hur det hade varigt om jag inte gjorde nagot, bara lat det va, men nu blev handlingarna tvart om, nu jagar de mig, men varfor nu? just want to let it go, pleas!)

Kommentarer
Postat av: Fridiiiis

Lycka till på proven, fast jag vet att du kommer klara dem! ;)

Längtar efter er!

2010-02-04 @ 12:19:09
Postat av: Moster

Hej

Lycka till på proven, du fixar det säkert

Ha det bra, kram

2010-02-04 @ 18:06:15
URL: http://teresiian.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0