La Rambla

Nästan precis hemma efter en lång tur längs med ramblan ner till hammnen där jonnas två killkompisar bjöd på lunch, muuuums!
Sen blev det en tur förbi en stängd fotbollsarena!

Hemma nu! Sofia, carro och Zaina kom precis hit, de skall fota sig till sitt cv och Carro skall hjälpa mig med mitt.
Beslutsångest över om jag skall låta någon annan översätta det eller om jag själv ska göra det.. För 70eruo får jag ändå 2 foto, helkropp och ansikte, + cv på korekt svenska, engelska och spanska!
Men skall testa göra det själv, så får vi se!

Ska iallafall och köpa kläderna imorgon, svart kjol som skall gå precis under knäna, inte över, inte under. En vit skjorta och en svart kavaj. Ett par svart enkla högklackade skor, ej lägre än 3 och inte för höga... Så svårt!

Nä, plugg som gäller nu,  men hellst av allt vill jag bara sova -mitt huvud är som en stor hård ballong! Har tagit en tablett, så hoppas på att det hjälper :)

Hur varmt ( eller ska jag säga kallt) har ni hemma?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Säg kallt. Nu på morgonen har vi en plus, fått 10mm regn i natt.Kram hälsa Tompa

2010-03-01 @ 06:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0