higher than you!

Gick och la mig vid elva igår, så skönt! Så vaknade pigg och utvilad imorse!
I fredes spillde jag nämligen sömnen på razz matazz... Det stället är för stort! Man hittar inte ens alla dansställena och man blir så lätt av med varandra! sjukt...

Har precis städat lite på rummet, igen! Blir så stökigt snabbt, tände även lite värmeljus:) (fast det är 17grader ute!)

Synd att allt har stängt på söndagar, hade varigt skönt med en shoppingrunda nu, bara gå runt och mysa lite. Borde ha köpt min outfit till fotot för cv med, men det får bli imorgon efter skolan. Skall göra min iordning och gå er till stranden snart, inte för att sola, det är det för kallt för, men bara sitta och lyssna på musik eller läsa en bok tänkte jag.
-Skall ner och plinga på josefin nu och se om hon vill med, nina och hanna sover, sen är det ingen mer hemma!


Bjuder på en bild sen vi va på aquariumet sist, SES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0