GLADJE

wiiiie, gladjeskutt! Imorse at jag forsta riktigt grova mackan har sen vi kom! guuud vad gott det var!

Och annu mer gladjeskutt! Fia och jag kommer hem torsdagen den 18mars och stannar till sondagen :D:D:D
OCH, mer gladjeskutt, pa vart lov beger vi oss till mallorca!!!!! For att sola och bada, men ocksa besoka ett hotell dar vi kanske ska jobba i sommar efter kursen, jag carro zaina!, tills vi ska pa intervjuer eller far jobb :)
:D

Nu: Har precis haft sege lektion med jaime! prov imorgon! Snart spanska :D

Idag ar det semlans dag, ratt?
I vilket fall som skall jag och sandra baka vara egna :D
Far val se hur det blir... haha!

Seeeeeeeeeeeees snart! puss

Kommentarer
Postat av: vi på soldatvägen

Välkommen hem! Lycka till i köket.

Många krammar fån oss

2010-02-16 @ 19:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0