Don't talk to me like Im stupid!

(brist på rubriker..)

Ja ni kanske undrar vad som hände med uppdateringen här, kan ju berätta att sim kortet till internett slutade funka två dagar efter att jag köpte det... något med simkortet. men nu har jag fixat det :D

Har varigt en toppen helg! razz ma tazz ( eller hur det stavas, alla dessa spanska namn på clubbar) i fredes, CATWALK i lördes, som va sååååå bra! Och i måndes kunde vi ju inte missa nasty monday på apolo!
Så har varigt en tuff helg/början på veckan! Men det var det värt!
Har nog dansat av mig för flera år sen, sån skön känsla jag hade på nasty i mån, den kommer jag leva på hela mitt liv! (jag vet jag sa, inga fler utgångar på veckodagar, men det är såååå mkt bättre då ;) )

Denhär veckan har skolan varigt lugn, bara tre prov, haha!
Medicin i måndes, bara några enstacka småfel,
Basic aviation idag, trodde han skojade när han slängde ut ett prov på 82 FRÅGOR, utan svars allternativ..
mja, han hade roligt när han ögnade igenom de innan vi slutade, får väl se hur det går ;)
På fredag blir det spanska prov, börjar förstå mer och mer. Nu skall det bara ta och fastna, alla de här obundna verben, och det finns inte ett sätt bara, utan 6!

Nä, klockan är lite över nio, sofia har satt på mys musik och ligger och sover, så skall bara ladda upp lite bilder, sen skall jag härma henne :)

PUSSSS ALLA, :)
(på fredag kommer broren (Y) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0