bilder + snabbinfo...... NJUT!



Söta Lovisa y yo!



Crasy :) Nya byxor från miss sixty (REA) och body från topshop y t-shirt (egendesignad ;)) från hm!



Snyggga soooofsi
Bilder sen i fredes :) Blev en lugn utekväll med tjejerna :)

Nu har vi pluggat klart till medicine provet vi skall ha imorgon... så svårt, försöker verkligen, Men, har gjort mitt bästa så vi får se hur det går imorgon på provet, kan behövas att alla håller tummarna :)
Nu är klockan snart halv elva, men allt sitta still i skolan och under pluggandet här hemma gör mig knäpp, men dethär regnandet vi har motiverar mig inte att gå utanför dörren...., så nu blir det skräckfilm med s och s! hoppas  jag kan sova efter det! (IRONI)
och att stackars sofia är förkyld gör det inte bättre när vi skall sova heller..

Nu kom de andra in från ballkongen, nu skall vi titta film, hööööörs ( OCH ses kanske när jag har lov :D:D:D: )

Pussssssssssssssssssssssssi

Kommentarer
Postat av: TONYS!!!

Hej hej Tessan!

Det låter som om att du har det jättenajs i Barcelona! Här i ystad snöar det bara, och mer ska det komma till helgen!!! Alla ♥ dag väntar om vi äter godishjärtan så det sprutar ur öronen....Finns det några fina rosor i Barca eller???

Hoppas att du lär dig något om flygplan och inte bara om DRINKAR och nya DANSSTILAR.. =) hahaha.

ha en superbra alla hjärtans dag!!! Kram från Anna, Tony, Elin och SMULAN ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2010-02-12 @ 14:50:57
Postat av: Från Tessan till Alla på Tonys!

Heeeeeeej alla! :D

Solen skiner men det är kallt hos oss.. Snöa inte bort bara, för snart kommer jag hem och hälsar på er! :D :D :D

Åhhhh, alla <3 dag ja! Mysigt!

Här är det nog inte rosor som gäller, har bara sett en blomsteraffär med snittblommor, och då har jag kollat i många ;) Mer gossedjur och choklad..



Har FAKTIST inte blivit så mkt drinkar och fest som det kanske låter ;) Skolan är så rolig och jag lär mig så mkt, så jag knappt vågar flyga mer.. haha!



Tack, OCH ni meeeed! <3<3<3

2010-02-12 @ 19:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0