10 russin till fingrar...

Oooooh vad jag gillar jaime, vår pilot lärare, INTE!
Hans beteende är inte okej någon stans!
I två timmar skällde han på oss om hur dåliga vi är och att vi inte inte kan vilja detta för då hade vi kunnat detta och blablabla. Han tänker inte på att det är han som kanske lär ut dåligt? då INGEN i klassen förstår...
Hela jag försvann under golvet tsm med resten av klassen!
När han får elever, och många lite äldre att gråta, där tycker jag gränsen går! långt innan...

-All min energi försvann de där två timmarna, tur att broren kommer imorgon, kanske ju inte bli sämmre iallfall, hehe.

Nu undrar ni säkert vad jag gjort när jag skriver att jag har tio russin som fingrar... TVÄTTAT :D (för hand, chek!)
Så duktig :) Fick tankarna att springa iväg på roligare saker än vår otrevliga pilot!
Fick även städat i gaderoben och runt sängen! Så mys!


Nu ska jag sätta på någon bra film och somna till!
Imorgon blir det att hämta broren och viktor på flygplatsen!
Sen tänkte jag lura med de att handla, då jag har två Män... till hjälp som kan få bära lite av matkassarna, haha!
Vi hörs! kissss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0