På er begäran..

.. kommer en lite uppdatering:)
Idag var det 16 grader i skuggan kl 8.15 på morgonen, Kan ni tänka er vårt fina väder? och så åker vi snart hem...:(
Vilket också ska bli skönt såklart! Kan ju hoppas att lite sol kan få plats i mina två välfyllda resväskor, haha!
Imorgon är det min sista dag i skolan, ja de andras också...:( Kommer bli ledsamt! :(
Har ångest över att jag inte har ångest över provet... FAN! vad är detta!
Kommer bli som i morse, kl på 05.00 och upp och plugga i två timmar, överdoserad med kaffe..
jaaaaaja, bäst att gå och lägga sig nu snart kanske.. Eller börja packa! hahaha!
Men först! Ska bara berätta att jag och Sofia låg på stranden igår:D Avis, ni som har snö och allt, säger bara:HAHA!
HEEEEEEEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: JENNNNYY (y) <3

Jag hade fan inte heller viljat åka hem "/ åka ifråån det as hääärliga vädret till detta bajs vädret , liksom ^^ ;p

som igår exempel.. tror du inte det börja regna SNÖBLANDAT?! ):

pusss <3

2010-04-21 @ 20:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0