Mallorca- AND I WOULD NEVER GO HOME AGAIN

Ja det är sant! älskar det! och kanske kommer jag tillbaka hit för ett längre tag i sommar! :)
Ska börja från början, som inte började så bra!
Börjar med att jag hade ätit något dåligt och inte kunde sova de få timmarna som var kvar innan vi skulle upp igen!
Väl uppe och sitter och väntar på Zaina och Carro har helt plötsligt inte Zaina sin flygbiljett då hon inte hittar den på sin mejl samt att Carro hade på morgonen blivigt skimad (när bankautomaterna är tjuvkopplade) på hela deras hyra plus pengarna de skulle leva för här..
Bra och rolig start där kl fyra på morgonen, inte!
Väl här var himmlen blååå! Men bussen går inte på ett bra tag så vi fick betala för en taxi! Visade sig att vi bor snett emot hotellet jag bodde på när jag var här förra sommaren! Men tror ni vårt hotell vi skulle bo på nu var öppet? Såklart inte! Såg helt dött ut! Britterna som ägde baren bredvid bjöd in oss och sitta där, när de inte ens hade öppnat och började leta och ringa efter ägaren! Snällt, nu vänder det, lite iallfall:)
Gick ner och solade vid polen då det blåste lite och det var moln på himmelen. Där stekte vi hela dagen sen lång! Tills jag kommer in kl fem och ser att de där molnen hade bränt sönder mitt huvud! hahah!
Senare på kvällen skulle vi och träffa cheferna på hotellet där vi ska söka jobb, men bussen gick försent så vi kom bara till palma! haha, Där satte vi oss och drack öl i några timmar tills bussen gick tillbaka!
Hemma blev vi inbjudna på shots på baren bredvid hotellet och där taggade vi till! Blev att jag Carro och Zaina skulle till de svenska barerna! Men, de hade inte öppnat så vi hittade en riktig bra dans bar bredvid där vi dansade hela natten! Såååå skoj vi hade!
Imorse steg vi upp så vi låg i  polen vid elva och nu kom vi precis in, kvart i fem, och jag är mer än rööödast i huvudet! hahah! Men så är det alltid, lägger sig tills imorgon som mamma alltid säger :)
NU: är det brådis! in i duschen och på med kläderna så vi hinner till hotellet idag istället! haha! Därför vi är här ju:D Önska lycka till! (eller inte för då sticker jag iväg igen, hihi!)
Vi hörs alla! Har ni också fint väder hemma? Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0