Taaaaaack Fian:)

Som ni ser har jag fått lite färg å en bild där upp, å det tack vare Sofia:) -Skall se om det skapar lite blogg motivation.. :)

Igår åkte jag till henne, med lite onyttigheter, å såg film. Någon om prinsessor, hihi, å så Hanna Montana the movie, :) sjukt rolig!! iallfall dansen vi fick för oss att lära oss. Så tror vi brände lite kalorier från chokladen å chibben där! hahah. Toppen kväll med övernattning å allt! :) + mysig åska å nattpromenad!

Idag har det varigt jobb... och jag är helt slutkörd + förkyld :( inte skoj!
Så får se vad som händer ikväll, annars sparar jag mig tills imorgon :D Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duu det va så lite så :D

2009-09-05 @ 02:10:44
URL: http://soofijan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0