ida gäst bloggar på fylla...

Tjabba tjena gott folkörö! Hoppas allt är super med er! Själv mår jag väl ganska bra, lite salongsberusad i detta läget och min vänstra ägodel värker som aldrig förr.. cry* Meeeeeeeeeeen ikv har vi haft det sjuuge ball, (All ära t Sofiö, Sabbö, Tereserö och sist men inte minst som man brukar säga; Elinö. Snart gittar, sticker, drar, åker vi till DG som det så fint heter. Just nu sprudlar Cuzz there aint no party like an alcoholic patry i högtalarna.. Gott Kaffeeee! Har fixat en lambourgini till ikväll (Jag hatar bilar, vet knappt vad det betyder) menmen Jag känner på mig att det kommer bli en bra kväll, ive gotta feeling that tonights gonna be a goooooood night lixom.
Nu kom Teeresörö och satt sig på mitt huvud, ajaj..Hon bara: Toniiiiightiiiiiisgonnabeagooodnight.

In case I don´t see ya, goodmorning, goodevening & goodnight!

//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0