Flygvärdinna?..

DAGENS: -Skrottan&POPCORN(nya favvigodiset!)

Efter tandläkaren tjugo i åtta med lite tandstens puts hämtade jag upp Sofia.
Då va det dax för lite impuls ''möte''
Sofias mormor hade läst om ett info möte för ett flygbolad i barcelona som sökte svensktalande flygpersonal, flygvärdinnor då. och jag va icke sen på att nappa, Tänk vilken dröm alla!!!

MEN, det visade sig att det även va intervjuer efter infon, så ja. Där satt vi en timme senare sjukt nervösa! tihihi. Och den gick väl som den gick.. haha! Så imorgon blir det att skicka in cv å hålla tummarna för en 3 månaders lång utbildning i barcelona + jobb som flygvärdinna en månad senare! spännande, inte sant?





Idag hade jag även mitt första provjobbardag på yes fitness center! Skoj Skoj, dock mkt dööötid:( Bra att jag känner så redan! hahaha. Nä men det kan nog bli riktigt skoj! Massor med träning, erfarenheter&mertit, samt en massa skoj:)

NU: sääängen. + Jobb imorgon, ses kanske på Toooonys! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0