PEPPARKAKAx2

Idag är det torsdag som betyder att det imorgon är fredag och bara TVÅ dagar till lör som kommer bli bäst!

Just nu sitter jag och knaprar på ett snart tomt ballerina packet med pepparkakssmak ( de är ju såååå goda♥ ) och försöker få ihop dagen!



Om tio min skall jag igentligen befinna mig hos sofia, haha, säger bara lycka till då jag fortfarande springer runt i endast t-hirt och trosor! Vi skall ringa Alexandra som skall hjälpa oss att fylla i papperna till csn om utbildningen vi börjar i jan!

Sen skall jag bli en riktigt pepparkaka, skämt och sido! Skall sola lite innan jag kör hem!
Ikväll blir det favorit träniiiiing på yes! Step med titti och efter det kanske lite Body Pump, najs!

Take Care! / T♥

pssssst, tittar ni in ikväll kanske jag hunnit lägga in bilder på lite new close! hihi :)


Kommentarer
Postat av: Fästmö Pernilla

Hej hej! Jag behöver din hjälp. Jag behöver lite tips på roadtrip musik.. Skulle vara jätteglad om du ville hjälpa mig med detta. Kram kram

2009-11-19 @ 13:21:21
URL: http://wedcor.blogg.se/
Postat av: M

V E C K A N S B L O G G



Anmäl dig ller en kompis nu!

2009-11-19 @ 13:30:08
URL: http://millli.blogg.se/
Postat av: Mamma Jessica

Hej, en rolig historia såhär på en torsdag ;) Enjoy =)



Vad är det för likhet i att öppna en aladdin ask

och att gå på krogen?

Jo, man blir lika besviken varje gång,

för alla godbitarna är tagna och kvar är

bara några spritfyllda äckel i hörnen

2009-11-19 @ 14:11:42
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0