idol.

Så nu har jag också sett fredagens program av idol! Det är alltid lika bra!!
Mina favoriter är fortfarande Tove och Calle, och ännu mer efter kvällens program, så mkt kärlek!
Som de som känner mig går jag mycket på personligheten hos människor jag träffar och dessa två går ju rakt in i hjärtat, hade gärna sett dessa två i final!
Men ingen verkar hålla med mig, lyssnar vi på eftersnacket så är det ju typ klart att Erik kommer vinna! Jag hade gärna sett någon mer ''speciell'' ta hem idol, men vad vet jag!?! Vad tycker ni?

    

/ T

Kommentarer
Postat av: Idö

Jag gillar också Calle, men jag älskade Eddie (mest för att han var snygg) Hihi :D<3

2009-11-23 @ 15:09:28
Postat av: Teresiian

men idöö! eddie är snygg, men det är något speciellt med skåneCalle också;) fniss!(L)

2009-11-23 @ 15:47:57
URL: http://teresiian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0