Fredag!

Fredagen som jag trodde skulle bli en mysig kväll med idol och tända ljus blev inte som jag trodde!

Den började bra, med pizza till kvällsmat när jag kom hem.
Sen blev det lite sämre, ingen IDOL, booho! Nä fadern skulle kolla på den sist inspelade bondfilmen (som han bara sett tre gånger innan...) Jaja, jag som hade handlat idol snacks (Naturchips) fick döpa om det till fredags snacks ganska snabbt! haha! Och de tända ljusen skippade jag när jag till förvåning märkte att jag köpt fel chips.. haha!
Hade handlat estrellas, inte alls lika tjocka, och vad har de gjort med påsen, käns ju inte alls naturlig, den är ju av plast för tusan! Heeeeja OLW!



Långt tråkigt inlägg! Men imorgon skall ni få en massa rolig uppdate med kanske lite party låtar&bilder, nu väntar sängen (har ju bara sovigt en timme under filmen också! haha)


/ T♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0