1:a Advent!

Sjukt vad tiden har gått snabbt! 26dagar och vi sitter och kollar på Kalle Anka! Och efter 7 dagar står vi och skålar och säger Gott Nytt År, och efter ytterligare sju dagar säger jag hejdå Sverige för 3 månader, kanske fler... :)

Jag längtar så himmla mkt tills vi skall iväg!! Men har lovat mig själv att njuta extra mycket av den tid som är kvar! Alltså julen! Den är såååå mysig!

Idag: Steg upp vid åtta och började julmysa direkt! Göra klart min adventsljusstake och fixa på rummet.. Tyvärr va det någon annan som inte kände för att vara glad (läs mamma!) Så hon va ju tvungen att förstöra för mig då ja...

Nu: skall jag försöka snabba mig så jag kommer iväg! Skall och kolla på Sofia när hon dansar med de små barnen från Yes Funky Kids! Sen blir det ett flyttlass till malmö, för idag flyttar Frida Och Therese ifrån oss... boooho!

Nä nu måste jag hoppa in i duschen! Pussssi / T♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0