091130

sista november idag...Sjukt!
Imorgon är det dax att öppna första lukan på adventskallendern, för er som har fått någon... Skall köpa mig en riktigt fin en imorgon, från mig själv.. Kommer bild om den finns kvar..


Imorgon är det shopping in the big city med the girls, Elin & Sofia! Kommer bli GREAT!
Dock käns det som jag kommer tröst shoppa! Hittar ingen motivation till något, inte ens träningen.
Men något som brukar få mig på bra humör, myshumör, är massor med levande ljus och en bra film. Därför blir det nu step ut maration (2 filmer, hihi) Så får vi se hur länge ögonen orkar med! Känner mig helt matt!!

SEEEE YA, when I whana be YA (never in my life, Sorry!) / T♥



2:a filmen! sjuuukt bra! Se båda!, Har det kommit en trea ännu? Någon som vet?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0