Livet leker...

... och jag vill bara ha mer! Denna veckan, början på en semester, för mer jobb kommer faktist:) har varigt riktigt skoooj! Tisdes blev det lite fest i sandskogen, i daniels lilla stuga:) riktig trevlig kväll med härligt folk! På onsdagen blev det en favorit i repris i daniels stuga, med lite tillökning för att sedan dra vidare till bar a bar å vidare på efterfest med folket hemma hos jocke.. :) Där det även blev övernattning för de flesta!

Nu har jag nästan precis kommit hem från lite grill med sjöbo pågar och ett snabbt besök hos emma na som skulle ha fiiiest, men jag sparar mig tills imorgon, då söta carro har bjudit in på födelsedags fest å det på lördagen är BUSSJÖFESTIVALEN hos snygge_frida! ooooh. sååå perfekt vecka!

Nä, slit babblat, nu skall jag se klart ps, I love you som jag lånade av sofie i måndes! GODNATT!






Fler bilder hittar ni hos www.lundquistemma.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0