:)

Lång sovmorgon, frulle bestod av nyköpta bullar som mormor & morfar, Bodil & Klas hade med sig som är = smaskens!
Vid ett kom jag på att det var SOLväder så på med bikinin & gick in å letade upp en rolig bok, systrar i jeans (å jag är fast, har alla fyra böckerna å de är lika bra alla!) där låg jag tills fyra då gulle ungarna Erika,6, & Alexander,3, med pappa kom å tittade förbi, det bjöds på glass och massa busande.

Nu har jag precis tagit en snabb dusch för att nu hjälpa till med maten, grillad kasler med potist gjorda i ugnen och min goda sås, mummms mums
Ikväll blir det film hos fia med några!

Bjuder på några sommar bild som jag tog under skoltid - fotografiskbild - vilka jag fick högsta betyg i, glaaa:):)

                    

      

                              HÖRS.... :)             
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0