28 juli, var tar tiden vägen?

puuuh vad tiden rinner iväg, onödigt snabbt enligt mig!
Helgen försvann på noooll time, men så lyckad den blev :) och det bara fortsätter,
ikväll blir det grill hos fridis, vilka det är som kommer vet jag inte riktigt inu, men det kvittar nästan, bara man är med Frida!

Måste ju bara tillägga hur duktig jag varigt idag, kl sex imorse ringde kl och sju stod jag å pumpade på yes med fem andra trötta töser! dock va det sjukt varmt i lockalen och efter 40min kände jag hur det började svartna för ögonen, så la ner stången och tog med mig vattenflaskan ut, puuuh, tur va det, gick in å hämtade mina saker å gav det en ny chans, naaj, inte det heller, fem min senare tog jag pick å pack å stack! hahaha. bra(Y)
Men ända sen jag va sjuk å låg inlagd på sjukan har jag känt så, det svartnar för ögonen å jag tappar balansen, undra vad det kan va!

Men iallfall, nu skall jag synda, skall baka rabarberjpaj av mormors å morfars rabarber, MÙUUUUUUUUUMS!



Bild sedan onsdagens galenskaper!


Och en annan från lördagens sjuka äventyr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0